Saturday 4 February 2012

Sekapuran sirihan......

Assalamualaikum dan salam sejahtera  kerana sudi mengunjugi blog saya ini.Blog yang sudah lama saya impikan untuk dibuat tetapi atas kekangan dan faktor-faktor lain banyak menganggu dalam usaha untuk membina blog seperti ini.Atas sokongan isteri tercinta supaya meraka satu dimensi alam maya seperti ini agar gambar-gambar yang dirakam tidak hilang dimamah usia dan hilang begitu saja,maka terhasilah satu ruangan yanng boleh berkongsi idea dan pendapat.Bijak jugak bini saya ni,..he..he..Aapapun,sokongan dari semua amat diperlukan dalam memajukan lagi apajua perkara yang saya lakukan,jadi diharap ada komen-komen yang membina,kritikan pedas dan komen ejekan amat diperlukan sepaya saya dapat lagi berkarya dengan mengunakan cahaya ini.Insyaallah,blog ini akan selalu di update dan sama-sama lah kita berkongsi...
wassalam....

No comments :

Post a Comment