Thursday 23 February 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera,nama saya mohd zarmizi Nor.Minat dalam berfotography sejak kecil lagi,namun apakan daya kewangan dan situasi yang tidak mengizinkan.kamera yang pertama saya miliki adalah kamera filem jenis Kodak (siri tak ingat),cukup sedap dipetik cuma petik2 tak nampak hasil selagi kita tak pergi ‘cuci’.setelah lama diam dlm berfoto ni,saya sambar pula camera canon powershot yg jenis snap&shot,selepas guna selama setahun kamera tersebut rosak.Diganti pula dengan kamera Ricoh s6 yang x kurang hebatnya dan sampai sekarang ada lagi cuma adik pula yang ambil kamera tersebut..selepas itu saya beralih pula kepada DsLR pula,,pakai Nikon yang basic jer D3000 dan sampai sekarang masih lagi guna sebagai untuk mengambil gambar.Maka diblog ini saya ingin berkongsi sedikit sebanyak gambar2 yg diambil selama 2 tahun bermain DsLR secara serius.Sebarang komen2 dan cadang amat di alu-alukan…terimakasih…..wassalam….

No comments :

Post a Comment